Mennesker og historier fra Lofoten

-

Ja til krafta!

Lofotkrafta har fått god mottakelse, i følge en undersøkelse vi har gjort. Men det er noen spørsmål som krever svar…

  • Publisert: 26.02.2015
  • Tekst: Peter Raaum
  • Foto: TORE BERNTSEN

Og de spørsmålene handler i hovedsak om priser og produktinformasjon. Det er temaer som du finner mye informasjon om på vår hovedside, lofotkraft.no.

Klikk på denne lenken hvis du vil rett til prisinformasjonen om nettleie.

Når det gjelder kraftpriser, så finner du ikke dem hos oss, Lofotkraft selger ikke strøm. Men Konkurransetilsynet har en god oversikt over disse prisene på denne lenken.

Lofotkraft er, som alle andre kraftselskap i Norge, underlagt en rekke formelle krav fra myndighetene om hvordan vi informerer våre kunder. Det gjelder for eksempel måleravlesning og kundeservice. Det skjer på nettsiden lofotkraft.no.

Da vi lanserte Lofotkrafta i fjor var ambisjonen å fortelle om hva vi gjør – og hvorfor vi prioriterer som vi gjør. Lofotkrafta er både en nettside og et magasin, som distribueres til alle husstander i Lofoten.

I januar ble det gjennomført en undersøkelse, for å få vite mer hvordan du opplever lofokrafta, enten på nett eller som magasin. Vi er avhengig av tilbakemelding, for å vite hvordan vi stadig kan bli bedre. Så takk til alle de 679 som svarte!

De viktigste svarene vi fikk:

  • Tre av fem har lest eller tittet i magasinet.
  • En score på 4,7 (på en skala til 6, der 6 er best) på spørsmål om magasinet er interessant, og score på 4,6 på spørsmål om interessen for å lese om Lofotkraft.
  • På spørsmål om nettstedet lofotkrafta.no er scoren ørlite høyere.

Forøvrig scorer printmagasinet høyest hos de eldre, mens nettsiden kommer best ut blant de yngre leserne.

Relaterte artikler:

Trygger hverdagen - investerer i framtiden

logo-lofotkraft